English

سهم اتوبوسرانی در حمل‌ونقل عمومی باید افزایش پیدا کند

سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: سهم اتوبوسرانی در حمل‌ونقل عمومی باید افزایش پیدا کند.

 سهم اتوبوسرانی در حمل‌ونقل عمومی باید افزایش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا پوریافر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم که با حضور مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و سید محمدحسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با تأکید بر اهمیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: این حوزه نیازمند منابع مالی و حمایت بیشتری بوده و باید به شرایط مطلوب برسیم.

وی توسعه حمل‌ونقل عمومی و پوشش خدمات در تمام شهر را لازم و ضروری دانست و گفت: بیشترین گلایه مردم در سامانه ۱۳۷ تأخیر اتوبوس‌ها و معطلی شهروندان در ایستگاه اتوبوس بوده که باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر داشتن نگاه کلان و تأمین منابع مالی برای رسیدن به شرایط مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی تصریح کرد: امروز مطالبه مردم سمت و سویی دیگری داشته و بیشترین درخواست‌ها بر ارائه خدمات مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی است.

وی احداث خیابان و توسعه شبکه معابر را در اولویت بعدی مردم عنوان و ابراز کرد: ناوگان اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی نیز امروز نیازمند نگاهی اولویت‌دار بوده و باید تلاش کنیم سهم اتوبوسرانی را در حمل‌ونقل عمومی افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه