English

سارا فلاحی:

برای مقابله با بیکاری در ایلام سیاستی خاص تدوین شود

نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از حجم وسیع بیکاری در استان ایلام انتقاد کرد و گفت: از این وزارتخانه انتظار داریم برای مقابله با بیکاری در استان های محرومی مانند ایلام، سیاستی خاص تدوین کرده و سایر وزارتخانه‌ها را پای کار بیاورد چرا که این وضعیت بیکاری هرگز مطلوب نیست.

برای مقابله با بیکاری در ایلام سیاستی خاص تدوین شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حجم اندک سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام انتقاد کرد و خواهان حضور موثرتر این هلدینگ‌ها در پروژه‌های زیرساختی و اشتغالزای استان  ایلام شد.

همچنین سارا فلاحی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، پیرو سخنانش در سفر استانی رئیس جمهور به استان مبنی بر ارتقای فرزندان ایلام در دولت و بدنه وزارتخانه‌ها، روز دوشنبه با دو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد و با تاکید بر رزومه قوی برخی از فرزندان استان ایلام که شاغل در در این دو وزارتخانه هستند، پیگیر ارتقای آن‌ها در سمت‌های مدیریتی این وزارتخانه‌ها شد.

این نماینده مجلس در دیدار با وزیر ارشاد ضمن تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره عرصه هنر و زیرساخت‌های فرهنگی، برای هنرمندان استان ایلام تقاضای تسهیلات از صندوق اعتباری هنر کرد و در خصوص مطبوعات محلی خواستار جداسازی بودجه آن‌ها از مطبوعات سراسری شد.

فلاحی ضمن دعوت از وزیر ارشاد برای حضور در کنگره سه هزار شهید استان ایلام، خواستار کمک وزارتخانه به برنامه‌های فرهنگی ایثار و شهادت شد و تولید یک فیلم سینمایی شاخص در خصوص ایلام را یکی از مطالبات مردم استان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه