English

حجت الاسلام کریمی تبار:

بازرسان می‌توانند فضا را برای مفسدین ناامن کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام،عملکرد اداره کل بازرسی استان را در شناسایی مراکز فساد و مقابله هم جانبه با تخلفات رضایت بخش ذکر کرد و گفت: تیزبینی و دقت نظر در شناسایی گلوگاه‌های فساد از مهمترین ویژگی های کارشناسان سازمان بازرسی است.

بازرسان می‌توانند فضا را برای مفسدین ناامن کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی استان ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، افزود: مقابله با فساد، کاری بسیار خطیر است و گاهی موارد برای بازرس از سوی متخلفان با تهدید، اصرار و مزاحمت همراه است که این بازرسان با وجود تمامی تنش ها بازهم با توکل بر خدا کار خود را با قدرت ادامه می دهند.

وی اظهار داشت: سازمان بازرسی محل اعتماد و پناهگاه مردم برای رفع مشکلات است که وظیفه این سازمان بدلیل اعتماد و اتکا مردم بسیار خطیر و باید با دقت نظر بتوانند جوابگو نیاز مردم باشند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از مجموعه کارکنان سازمان بازرسی استان، تصریح کرد: وجود سازمان بازرسی با کارکنان متعهد و توانمند بعنوان سازمانی ناظر بر تخلفات می تواند در کاهش و پیشگیری از تخلفات بسیار موثر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام،خاطرنشان کرد: فعالیت بازرسان بسیار سخت و پرتنش است چرا که کارکنان این حوزه نیازمند تیزبینی، دقت نظر و تلاش شبانه روزی برای احقای حقوق مردم و حفظ بیت المال هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بازرسانی که متعهد و متخصص باشند، می توانند فضا را برای متخلفان و فاسدان ناامن و اجازه ندهند این افراد حقوق بیت المال را تضییع کنند.

حجت الاسلام کریمی تبارافزود:عملکرد اداره کل بازرسی استان با مدیریت جدید بسیار امیدوار کننده است چرا که این مجموعه با همدلی و هماهنگی برای هر کسی که قصد فساد اداری داشته باشد، احساس ناامنی ایجاد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه