English

رئیس اوقاف و امور خیریه نوشهر، چالوس و کلاردشت:

۱۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: در شش ماهه امسال 1250 بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده زندانیان توزیع شد.

1250 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ابراهیم مشایخی با اشاره به اینکه فلسفه و هدف از برگزاری کار ویژه دهه وقف همین است که اهم فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش موقوفات و اماکن متبرکه به سمع و نظر مردم برسد، اظهار داشت: اهدای 153 حواله در ماه محرم و صفر در قالب طرح شمیم حسینی به تعدادی از هیأت امنای مساجد و بقاع متبرکه و هیأتهای مذهبی فعال در شهرستان جهت دریافت بسته معیشتی و اهدای آن به نیازمندان کرونایی و همچنین تهیه غذای گرم بین عزاداران مراسمات صورت گرفت.

وی ادامه داد: در شش ماهه امسال تعداد 1250 بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده زندانیان توزیع شد و مبلغ چهار میلیارد تومان نیز بابت عواید موقوفات در شش ماهه امسال از مستأجرین موقوفات اخذ و اجرای نیت صورت گرفت.

مشایخی با اشاره به فعالیت واحد اجارات گفت: تعداد 90 سند اجاره در شش ماهه امسال تنظیم شد و در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی نیز به جهت شیوع کرونا به صورت فضای مجازی توسط سه روحانی در بقاع شاخص امامزاده محمد (ع) تازه آباد نوشهر، امامزاده نبی(ع) علویکلا و امامزاده ابراهیم (ع) شاه ناجر کجور انجام شد.

وی به عملکرد فعالیت های حقوقی و ثبتی اشاره کرد و گفت: تعداد 34 پرونده له موقوفه توسط محاکم قضایی رأی صادر شد و 11 مورد سند مالکیت موقوفات و اماکن مذهبی هم تاکنون توسط اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شد.

به گزارش موج مازندران، دیدار و گفت و گو با واقفین شهرستان، خانواده معظم شهدا، فرماندار و سایر مسئولین شهری درخواست از خیرین شهرستان و مسئولین برای تکمیل پروژه نیمه تمام بقعه امامزاده محمد (ع) تازه آباد نوشهر که سال ها به دلیل نبود اعتبار دولتی پروژه همچنان مسکوت مانده است را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه