English

سارا فلاحی خبر داد؛

خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد تومانی به ایلام در قالب تامین مالی زنجیره ای اختصاص می یابد

نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر صمت برای در اولویت قرار گرفتن اختصاص خط اعتباری 100 میلیارد تومانی به ایلام در قالب تامین مالی زنجیره ای خبر داد.

خط اعتباری 100 میلیارد تومانی به ایلام در قالب تامین مالی زنجیره ای اختصاص می یابد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و پیگیر بخشی از مطالبات استان در حوزه وظایف این وزارتخانه شد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه انتخابیه به علت نداشتن سرمایه در گردش نیمه فعال و غیرفعال شده اند.

نماینده ایلام در راستای فعال کردن این واحدهای تولیدی درخواست یک خط اعتباری 100 میلیارد تومانی به استان ایلام را مطرح کرد که وزیر صمت دستور داد " در قالب تامین مالی زنجیره ای در اولویت اول اقدام شود" .

فلاحی همچنین خواستار برطرف شدن مشکلات طرح سردخانه 3 هزارو 500  تنی واقع در شهرک صنعتی مهران شد و اظهار داشت: واحدهای صنعتی استان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که می طلبد دولتمردان به منظور جبران بخشی از آنها خط اعتباری  100 میلیارد تومانی در قالب تامین مالی زنجیره ای اختصاص دهد.

پیگیری مشکلات شرکت فولادگستر آتنای چرداول در خصوص دریافت ماده اولیه کویل‌های فولادی با استاندارد جهانی، از دیگر مواردی بود که عضو کمیسیون امنیت ملی با وزیر صمت مطرح و خاطرنشان کرد: این شرکت دارای ظرفیت 150 هزار تن در سال است که در صورت دریافت مواد اولیه، برای 600 نفر از جوانان ایلام اشتغالزایی مناسب خواهد داشت.

دکتر فاطمی امین، وزیر صمت در خصوص موارد مطرح شده دستور بررسی و اقدامات لازم را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه