English

خبر خوش استاندار ایلام برای توسعه هلیلان:

بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه هلیلان تزریق می شود

استاندار ایلام از تزریق بیش از 170 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه هلیلان خبر داد و گفت: 800 میلیارد تومان تسهیلات ارزی- ریالی برای تکمیل پتروشیمی هلیلان تصویب شده است.

بیش از 170 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه هلیلان تزریق می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام به پیگیری های مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام اشاره و از توجه و عنایت ویژه رئیس جمهور به منطقه محروم هلیلان تقدیر کرد و افزود نگاه دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی از هلیلان ستودنی است و در این راستا اعتبارات بسیار خوبی برای این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اتمام سفر تیمی به ریاست آقای مدنی برای بررسی مشکلات این شهرستان وارد استان شدند،اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه ای در دفتر رئیس جمهوری برگزار و به طور مفصل وضعیت این شهرستان بررسی و تصمیمات بسیار خوبی به تصویب رسید.

استاندار ایلام به پیشرفت 20 درصدی پترشیمی هلیلان خبر داد و تصریح کرد: مبلغ 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی- ریالی به این پروژه اختصاص داده شده است.

نوذری با بیان اینکه در راستای تشکیل کمیته های و قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان با حضور معاون رئیس جمهور خبر داد و تاکید کرد: اختصاص 700 میلیارد ریال به طرح ایستگاه پمپاژ کهره- داحیوند، 150 میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ پیامن- میدر، 40  میلیارد ریال برای پل جزمان و رقم قابل توجهی تسهیلات از جمله این مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص 250 میلیارد ریال برای بهسازی جاده های روستایی، اختصاص اعتبار برای احداث بیمارستان محلی 20 تختخوابی از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان، تجهیز تمام مراکز درمانی ظرف چند ماه آینده، گازرسانی به 13 روستا از 20 روستای این شهرستان و تکمیل هنرستان هشت کلاسه از دیگر مصوبات این نشست بود.

استاندار ایلام از اختصاص 50 میلیارد ریال قیر رایگان به پروژه های شهری و روستایی و اصلاح پنج نقطه حادثه خیز، تکمیل پنج پروژه نیمه کاره و تکمیل 350 واحد مسکونی و اختصاص 50 میلیارد ریال برای 2 روستای پل کبود و رفع مشکل آب آشامیدنی 28 روستا ظرف سال جاری برای مردم شهرستان هلیلان خبر داد.

نوذری با اشاره به اینکه در مجموع بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی - ریالی ماحصل اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان هلیلان بود، اظهار داشت: بدون شک با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح ها در شهرستان، هلیلان شرایط بهتر و مطلوبی پیدا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه