English

علی اصغر امانیان:

تعداد ۶ مورد ساخت ساخت و ساز غیرمجاز در سبزوار تخریب شد

معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار بیان کرد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار، به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد می‌کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

تعداد ۶ مورد ساخت ساخت و ساز غیرمجاز در سبزوار تخریب شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر امانیان معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار در خبری اعلام کرد: با هدف جلوگیری از تغییر غیرمجاز زمین‌های کشاورزی و با دستور دادستانی، ۶ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای سدید سبزوار، تخریب شد.

امانیان در ادامه اظهار کرد: این اقدام، در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حمایت همه جانبه دادستانی و حضور مؤثر پلیس و گروه‌های صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار، انجام شد.

معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار همچنین تاکید کرد: حفاظت از زمین‌های کشاورزی ضروری است و با هرگونه ساخت و ساز‌های غیرمجاز و دخل و تصرف در زمین‌های کشاورزی، به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار، به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد می‌کنند و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی، برخورد می‌شود.

امانیان در خاتمه متذکر شد: از مالکان و کشاورزان در خواست می شود که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، با کارشناسان جهاد کشاورزی، هماهنگی و مجوز‌های لازم را، دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه