English

راه اندازی رشته فنی گاز رسانی در دانشگاه سما بندرعباس

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشی بین این شرکت و دانشگاه آزاداسلامی بندرعباس خبر داد.

راه اندازی رشته فنی گاز رسانی در دانشگاه سما بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد حمزوی مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را در ارتباط با توسعه همکاری‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری  اعلام کرد.
وی علاوه برگسترش تعاملات علمی پژوهشی صنعت با دانشگاه، توسعه پژوهشهای کاربردی جهت کسب و کار، توسعه فناوری‌های نوین علمی، تحقق خلاقیت و کارآفرینی و همچنین رفع موانع و مشکلات مرتبط با استفاده از توانمندی‌های علمی، فنی و آزمایشگاهی جهت پاسخگویی اثربخش به دغدغه های طرفین و ایجاد و زمینه سازی تبدیل ایده به محصول عنوان و به تفسیر بررسی  را از دیگر اهداف این تفاهم نامه اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه گفت: از آنجاییکه صنعت و دانشگاه دوبال موفقیت و پیشرفت کشورمان است و در راستای ارتقا علمی و پژوهشی عوامل شاغل در شرکت گاز استان هرمزگان و اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های دانشگاه ها و مراکز علمی این تفاهم نامه منعقد شد.
حمزوی با اشاره به وضعیت مطلوب استان هرمزگان  از نظر توسعه گاز رسانی، رویکرد شرکت گاز استان را تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و گفت: استاندارد سازی فعالیتها، اقدامات پژوهشی و روشهای ابداعی انجام کار و آموزش پرسنل برای این شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و دانشگاه آزاد اسلامی استان در این زمینه می تواند یاریگر خوبی برای  شرکت گاز  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه