English

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

آبان ماه مشترکین خانگی کرمانشاه رکودار مصرف گاز بودند/ برای جلوگیری از قطعی اصولی مصرف کنیم

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در نیمه اول آبان امسال مصرف گاز در استان کرمانشاه رکود زد و در زمان اوج پیک مصرف به ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار متر معکبی در روز رسید.

آبان ماه مشترکین خانگی کرمانشاه رکودار مصرف گاز بودند/ برای جلوگیری از قطعی اصولی مصرف کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سیروس شهبازی با بیان این مطلب که آبان امسال مردم کرمانشاه در مصرف گاز پیک جدیدی را رقم زدند ، ابراز داشت: اوج مصرف گاز در روز، زمستان پارسال حدود ۱۳ میلیون متر مکعب بود که امسال بخاطر افزایش مشترکان خانگی و واحدهای تولیدی به احتمال قوی این میزان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشترکان خانگی گاز پس از رعایت کامل نکات ایمنی در نصب بخاری (استفاده از بست و شیلنگ استاندارد، نصب کلاهک اچ، باز بودن خروجی لوله بخاری) حتما گرمای خانه را در دمای رفاه یعنی ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند، ادامه  داد: شهروندان با مصرف بهینه گاز و مدیریت مصرف، در این شرایط سخت هم به خود و هم تولیدکنندگان و کشور کمک کنند تا مجبور به قطع شبکه گاز به دلیل افزایش مصرف نباشیم.

شهبازی تاکید کرد: در فصل زمستان ۷۰ درصد گاز کرمانشاه را مشترکان خانگی مصرف می‌کنند در حالیکه در تابستان ۶۰ درصد گاز در صنایع و واحدهای تولیدی مصرف می‌شود و مصارف خانگی کاهش چشمگیر پیدا می‌کند.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی همچنین مدیریت بهینه مصرف هم به اقتصاد خانوارها کمک می‌کند و هم به اقتصاد کشور،  زیرا در هنگام کاهش افت فشار گاز، مجبوریم گاز بنگاه‌های اقتصادی همچون کارخانه ها را قطع کنیم و این به ضرر تولید و اقتصاد کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه