English

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام:

سامانه بارشی جدید وارد استان می شود

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: با توجه به کاهش محسوس دما طی روزهای آینده مشترکان نسبت به صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی اقدام کنند.

سامانه بارشی جدید وارد استان می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ساسان رستمی گفت: سامانه بارشی جدید از عصر پنجشنبه هفته جاری فعالیت خود را در استان آغاز می کند و تا اواسط روز جمعه به تدریج از آسمان استان خارج می شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام با بیان اینکه قدرت ریزش و فعالیت این سیستم قوی نیست اما افت محسوس دما را در پی دارد اضافه کرد: دمای هوا در مناطق سردسیر به زیر صفر درجه سانتیگراد و در نقاط گرمسیر هم افت دما به نزدیک صفر درجه سانتیگراد می رسد.

وی با اشاره به اینکه کاهش دما موجب  یخبندان صبحگاهی می شود و دمای هوا تا روز دوشنبه هفته آینده کاهش چشمگیری دارد افزود: فعالیت این سامانه بیشتر در نواحی شمالی استان است و در ارتفاعات بارش احتمالی برف را به دنبال دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام خاطرنشان کرد:با توجه به بارش احتمالی برف و مه گرفتگی که لغزندگی جاده ها را به دنبال دارد از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط تردد کنند.

وی در پایان از مشترکان خواست باتوجه به کاهش محسوس دمای هوا نسبت به مدیریت مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز اهتمام داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه