English

سارا فلاحی:

از ظرفیت‌های نفت وگاز جهت رفع محرومیت استفاده شود

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به پتانسیل‌های نفت، گاز و پتروشیمی رشد و توسعه استان را به دنبال دارد.

از ظرفیت‌های نفت وگاز جهت رفع محرومیت استفاده شود

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام سارا فلاحی اظهار داشت: استان ایلام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها جهت رفع محرومیت و توسعه استان تلاش کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مسئولان تلاش کنند هرچه سریع‌تر فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام تکمیل و افتتاح شود خاطرنشان کرد: تحقق این مهم به توسعه استان در حوزه صنعت کمک خواهد کرد و این مهم از سوی نمایندگان نیز پیگیری می‌شود.

 وی با اشاره به لزوم تکمیل و توسعه تنگه بیجار و تامین خوراک فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام اضافه کرد: توسعه میادین نفتی استان ایلام به منظور اشتغال‌زایی و پیشرفت استان نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه باشد.

فلاحی در پایان با بیان این‌که سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام از مهم‌ترین مطالبات مردم استان و منطقه محسوب می‌شود گفت: بر اساس قانون مناطق نفت و گاز خیز وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باید برخی از بودجه‌های عمرانی استان را تامین نماید، اما به این مهم آنگونه که باید در استان ایلام توجه نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه