English

احسان احمدی‌نژاد:

سامانه بارشی از یکشنبه وارد استان می‌شود

کارشناس هواشناسی ایلام گفت: با فعالیت این سامانه بارشی هم استانی‌ها از اتراق در حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

سامانه بارشی از یکشنبه وارد استان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احسان احمدی‌نژاد اظهار داشت: از ظهر یکشنبه شاهد نفوذ سامانه بارشی قوی به استان ایلام خواهیم بود که فعالیت آن در تمام نقاط استان بارش باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف و مه را به‌ همراه دارد.

کارشناس هواشناسی ایلام با تاکید بر این‌که این سامانه بارشی در تمام نقاط استان فعال خواهد بود خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی، لغزندگی معابر، اختلال در تردد وسایل نقلیه، کاهش دید افقی، سیلاب شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نواحی پربارش از مخاطرات این سامانه بارشی است.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا نیز شاهد شرایط ناپایدار نسبتاً ضعیفی در سطح استان هستیم که این ناپایداری‌ها به‌صورت ابرناکی و بارش‌های غالبا پراکنده در برخی از نقاط استان است.

احمدی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود هم استانی‌ها از صعود به ارتفاعات، اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کرده و دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز آمادگی لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه