English

جواد موسوی:

مشهد جهان‌شهر برکت و کرامت رضوی

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به میزبانی میلیونی از زائران خارجی سه زبانه کردن تمام تابلوهای سطح شهر مشهد ضروری است.

مشهد جهان‌شهر برکت و کرامت رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد موسوی مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برگزاری تورهای مشهدگردی از برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد: اولویت اسکان زائران نوروز ۱۴۰۱ با مراکز اقامتی دائم است و نیازهای اقامتی مازاد بر مراکز اقامتی شناسایی و احصا شود و بر این مبنا مجوزهای لازم صادر شود.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی همچنین افزود: شعار مشهد جهان‌شهر برکت و کرامت رضوی برای امسال در نظر گرفته شده است و با توجه به میزبانی میلیونی از زائران خارجی سه زبانه کردن تمام تابلوهای سطح شهر مشهد ضروری است.

وی با اشاره به پیشنهاد برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: بسیاری از آئین‌ها در شهرستان‌های خراسان رضوی مبتنی بر فرهنگ خدمت به زائران رضوی شکل گرفته که در قالب هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی به همراه صنایع‌ دستی شهرستان‌ها می‌تواند به نمایش گذاشته شود.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: برگزاری تورهای مشهدگردی با همکاری شهرداری و واحدهای اقامتی از دیگر برنامه‌هایی است که می‌تواند در ایام نوروز انجام شود.

وی با اشاره به نقش تاکسیران و اتوبوس‌رانان در راهنمایی زائران تاکید کرد: باید افراد فعال در این بخش آمورش‌های لازم را فرا گیرند چرا که افراد مشغول به کار در این حوزه‌ها در رضایت‌مندی زائران و مسافران نقش خواهد داشت.

موسوی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌ها به صورت یکپارچه و منسجم انجام و از موازی کاری پرهیز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه