English

یعقوبعلی نظری:

مراقبت‌های بهداشتی، موضوعی، مکانی و جمعیت مخاطبین خاص می بایست تشدید شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از شرایط مناسبی برخوردار هستیم اما با توجه به شرایط ویروس اومیکرون باید اقدامات خود را تشدید کنیم. این امر مهم هم در بخش مراقبتها و هم در بخش کشف به موقع مبتلایان، موضوعیت پیدا می‌کند.

مراقبت‌های بهداشتی، موضوعی، مکانی و جمعیت مخاطبین خاص می بایست تشدید شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: با توجه به ورود مسافران خارجی به مشهد و شرایط انتقال ویروس اومیکرون باید اقدامات خود را تشدید کنیم.

نظری این سخنان را در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بیان کرد و در ادامه تصریح کرد: همچنان از شرایط مناسبی برخوردار هستیم اما با توجه به شرایط ویروس اومیکرون باید اقدامات خود را تشدید کنیم و این امر مهم هم در بخش مراقبتها و هم در بخش کشف به موقع مبتلایان، موضوعیت پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: تاکید بر لزوم تشدید مراقبت موضوعی، مکانی و جمعیت مخاطبین خاص داریم و در این بین افزایش ضریب مراقبت‌های بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پرشکی مشهد و آماده سازی زیرساختهای مورد نظر مانند تست مسافران خارجی در بدو ورود به مشهد و در صورت نیاز آماده سازی فضاهای قرنطینه مورد تاکید است.

وی در ادامه تاکید کرد: متولیان هر بخش، در مکان‌هایی که امکان انتشار ویروس در آنها بیشتر است و یا دستورالعمل به درستی رعایت نمی شود باید اقدامات بهداشتی را تشدید کنند و مراکز درمانی در صورت روبرو شدن با مراجعات بیشتر بیماران، حتما آمادگی لازم را داشته باشند.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: راهی نداریم جز اینکه مراقبت‌های بهداشتی را تشدید کنیم و تاکیدی برای برگزاری کلاسها و امتحانات به صورت غیرحضوری وجود ندارد و فقط در صورت تخلف مرکز آموزش متخلف تعطیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه