English

استاندار اصفهان:

مسولان دولت سیزدهم باید جهادی و عملیاتی در میدان باشند

استاندار اصفهان گفت: مدیران استانی و شهرستانی در دولت سیزدهم مکلفند به گونه ای جهادی و عملیاتی در میدان باشند و امور جاری جامعه هدف را از نزدیک پیگیری و اجرایی نمایند.

مسولان دولت سیزدهم باید جهادی و عملیاتی در میدان باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی و هیات همراه با حضور در ساختمان فرمانداری شهرستان شهرضا تاکید کرد: مسئولان ملزم هستند به صورت مستند و طی یک برنامه ریزی پایدار با بهره مندی از ظرفیت های جاری رسانه ای در شهرستان ها و استان، اوقات دیدارهای عمومی خود را اطلاع رسانی همگانی نمایند.

وی گفت: باید در این حوزه از پتانسیل های جاری رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها، جراید، پایگاه های خبری نهایت بهره لازم را در جهت رفع مشکلات و مسائل جامعه که متاسفانه به دلیل فتور مدیریتی در دوره های گذشته به صورت انباشته و ناگشودنی تبدیل به کلافی پیچیده شده اقدام عاجل و راهبردی اتخاذ نمایند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان با جمع بندی موضوعات مطروحه و فراوانی درخواست های مردمی و ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی چابک به امور جاری جامعه بالاخص رفع دغدغه های اقشار محروم و آسیب پذیر، اهم موارد تبیین شده در ملاقات مردمی را شامل: مباحث معیشتی، درخواست های مرتبط با امور دام و طیور و نهاده های دامی، موارد مربوط به امور عشایر، مطول گردیدن روند تاسیس گلخانه، نحو جاری در کاربست زمانبر اجرای ضوابط مربوط به تغییر کاربری اراضی، اختلافات جاری مابین مالکان اراضی شهری با شهرداری ها تابعه، موارد مربوط به امور جاری در زمینه های مربوط به میراث ‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و ... برشمرد.

استاندار اصفهان گفت: موکدا به سایر مدیران و مسئولان در دولت سیزدهم تاکید و تصریح شده در راستای تعهدات مدیریتی و فارغ از هرگونه وابستگی، موظف به حضور عادلانه میدانی در سایر مناطق تحت تصدی و نظارتی خود می باشند و باید اهتمام ویژه ای در مورد ملاقات های چهره به چهره با متقاضیان اتخاذ نمایند و نسبت به پذیرش و پیگیری قانونی درخواست های ارباب رجوعان ساعی و جهادی عمل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه