English

حسین دشتی:

۹۱۰ نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۹۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

۹۱۰ نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در اجرای مرحله چهارم رزمایش ایران همدل با کمک‌های خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه ، ۹۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت در ۹ ماهه امسال‌ راهی خانه بخت شده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به منظور تامین جهیزیه مناسب برای نوعروسان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی گفت: ۵ قلم کالای اساسی برای نوعروسان از جمله یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، تلویزون و جارو برقی به آنها اهدا شد تا بتوانند به سادگی زندگی مشترک خود را شروع کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۹۶۰ دستگاه بخاری و ۸۲۰ دستگاه آبگرمکن اهدا شده که امیدواریم با کمکهای خیران و نیکوکاران بتوانیم نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

دشتی گفت: تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس با کیفیت ایرانی تهیه شده است که این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند و امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۳۰ نوعروس نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با یاری نیکوکاران درصدد رفع مشکلات آنها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حمایت‌های کمیته امداد برای ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت و ارائه مشاوره‌های لازم توسط مددکاران و مشاوران خانواده به ۱۰۰ نفر از بانوان تحت حمایت نیز که در شرف ازدواج مجدد هستند پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار گرفته‌اند.

دشتی گفت: با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند و تلاش داریم با تهیه و ستیل ضروری و اجناس مرغوب ایرانی، کام نوعروسان تحت حمایت شیرین‌تر شده و آنها با شادکامی زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

وی گفت: همواره شاهد گسترش کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اردبیل هستیم که در سایه این اقدامات خیرخواهانه می‌توانیم خدمات کیفی‌تری را به خانوار تحت حمایت و به خصوص نوعروسان نیازمند ارائه کنیم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه