English

به دلیل شرایط نامساعد جوی و توفانی شدن دریا؛

بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است/ صادرشدن منع تردد دریایی تمامی شناورها

معاون دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان از تعطیلی بنادر غرب هرمزگان تا پایان هفته جاری به دلیل شرایط نامساعد جوی و توفانی شدن دریا خبرداد.

بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است/ صادرشدن منع تردد دریایی تمامی شناورها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خداداد پلاشی معاون دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان با اعلام این خبر اظهارداشت: با شروع وزش تند باد شمال غربی با سرعت ۶۰ کیلومتر ارتفاع موج در برخی نقاط حدود ۴,۵ متر خواهد رسید و با توجه به این موضوع اخطاریه منع تردد دریایی جهت کلیه شناورهای مسافری، تفریحی، صیادی و تجاری صادر خواهد شد و از هر گونه دریاروی شناورها جلوگیری خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه شرایط بد جوی همراه با کاهش دید افقی، گرد و غبار محلی و مواج شدن دریا همراه خواهد بود توصیه کرد: کلیه شناورهای متردد در حوزه غرب استان نسبت به ورود به موج شکن ها و حوضچه بنادر اقدام و شناورهای در لنگرگاه از سلامت کلیه سیستم های ناوبری و مخابراتی نیز اطمینان حاصل نموده و موتورهای شناورها نیز آماده و سوخت کافی داشته باشند.

گفتنی است، کلیه اطلاعات در خصوص باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر از برج کنترل بنادر استعلام و در صورت بروز هر گونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه ۲۴ ساعته  ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶vh  ارتباط رادیویی حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه