English

محمد احمدیان:

شیوع ویروس اومیکرون، نظارت بر مدارس را تشدید کرده است

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در خصوص سلامت حاضران در مدارس تنها معاونت بهداشت این دانشگاه مسئولیت ندارد و از نقش کلیدی و اثرگذار اولیا، مربیان و دانش‌آموزان هم نباید به سادگی گذشت.

شیوع ویروس اومیکرون، نظارت بر مدارس را تشدید کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: نتیجه چک لیست بررسی عملکرد مدارس عادی مطلوب و رضایت‌بخش بوده است.

احمدیان در ادامه این خبر تصریح کرد: موارد اندکی که معلم یا دانش‌آموز مشکوک و یا مبتلا به کووید داشتیم بلافاصله آن فرد جداسازی شده و سایر افرادی هم با آن فرد در ارتباط بودند مورد بررسی قرار گرفتند تا در صورت انتقال احتمالی ویروس بلافاصله اقدام لازم صورت پذیرد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: تشدید نظارت‌ها بر مدارس از زمان شیوع ویروس اومیکرون در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون ۸۰ درصد مدارس مجدد مورد بازدید قرار گرفتند و بازدیدهای ۲۰ درصد مابقی هم در حال انجام است.

وی با اشاره به مسئولیت همه و نقش آنها تاکید کرد: البته در خصوص سلامت حاضران در مدارس تنها معاونت بهداشت این دانشگاه مسئولیت ندارد و از نقش کلیدی و اثرگذار اولیا، مربیان و دانش‌آموزان هم نباید به سادگی گذشت و مربی بهداشت و مراقب سلامت نماینده و چشم بینای ما در مدرسه است.

احمدیان در خاتمه خاطرنشان کرد: پیش از آغاز فعالیت حضوری مدارس به‌روزترین برنامه‌های آموزشی را برای مربیان بهداشت به دو صورت حضوری و مجازی داشتیم تا آموزش‌های داده شده در محیط مدرسه به دانش‌آموزان منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه