English

تردد در محور بندرلنگه به بندرخمیر برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از برقراری تردد در محور بندرلنگه به بندرخمیر خبرداد.

تردد در محور بندرلنگه به بندرخمیر برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به بارندگی‌های کم سابقه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از انسداد مسیر، اکیپ های راهداری در محل حاضر شده اند و هم اکنون ارتباط بین این شهرها در مسیر تعیین شده برقرار است که همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل ایجاد شده در مسیر اصلی رفع شود.

عابدینی با اعلام اینکه در محل انسداد محور بندر لنگه_بندر خمیر، به دلیل انباشت حجم بسیار زیاد آب، خدمات رسانی با مشکل مواجه شده است اظهار داشت: به محض فروکش کردن آب، نسبت به رفع موانع و برقراری ارتباط مسیر به حالت قبل، در این نقطه اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: محور بندر لنگه به بندر خمیر در محل آبنمای کنخ دچار انسداد گردید که جهت رفاه حال کاربران جاده‌ای، با دو طرفه شدن قسمتی از مسیر در این محدوده، رفت و آمد وسایط نقلیه در حال انجام است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاران ما در قالب اکیپ‌های راهداری مکرراً محل مورد نظر را مورد ارزیابی قرار می دهند تا پس از حصول شرایط لازم در اسرع وقت کار بازگشایی و رفع مشکل را آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه