English

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

انهدام باند سارقان انبار منازل مسکونی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری باند سارقان انبار منازل مسکونی با بیش از ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان انبار منازل مسکونی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ و انبار منازل مسکونی در ماه های اخیر، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی موفق به شناسایی سارقان سابقه دار در حین سرقت از پارکینگ یکی از منازل مسکونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: سارقان که 2 نفر بودند به محض مشاهده مأموران، قصد متواری شدن از محل را داشتند که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به 20 فقره سرقت از انبار و پارکینگ منازل مسکونی شهروندان اعتراف کردند، افزود: یک نفر دیگر از اعضای این باند، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ عنایتی بیان داشت: این کشفیات شامل 12 دستگاه دوچرخه، 5 دستگاه تلویزیون ال سی دی، 3 دستگاه توستر، 2 دستگاه کیس، یک دستگاه لب تاپ، اسکیت ورزشی، اره برقی و بسیاری از اقلام دیگر به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال در ماه های گذشته اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه از شهروندان خواست از ورود افراد ناشناس به آپارتمان ها، مجتمع ها و واحدهای مسکونی خودداری کنند و قبل از خروج از پارکینگ به خصوص منازلی که دارای درب ریموت و کنترل از راه دور می باشند دقت نظر داشته و تا حصول اطمینان از بسته شدن درب، محل را ترک نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه