English

برگزیدگان جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند+اسامی

سی و سومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند+اسامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سی و سومین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش بهترین نور فرهاد عبدی برای نمایش هبوط،  در بخش بهترین گریم پویا مزمل برای نمایش خوکی با دستکش ­های قرمز، در بخش بهترین موسیقی رعنا زارع پوربرای نمایش چهار صندوق، در بخش طراحی بهترین لباس یونس ولی پور برای نمایش خوکی با دستکش­ های قرمز معرفی شدند.

در بخش بهترین طراحی صحنه ، یونس ولی پور برای نمایش خوکی با دستکش‌های قرمز،  در بخش بهترین متن نمایش حسن عزیزی برای نمایش هبــوط، در بخش تقدیری متن نمایش ائلمان نیکمندان برای نمایش عالیجناب و یونس  ولی پور برای نمایش خوکی با دستکش‌های قرمز، در بخش تقدیری بازیگری زن سودا برمایه برای نمایش چهارصندوق و زهرا یوسفی برای نمایش انتظار با بوی نرگس، در بخش تقدیری بازیگری مرد هادی بختیاری برای نمایش عالیجناب و حمید مجد آبادی برای نمایش چهارصندوق معرفی شدند.

همچنین بابک خان پور و آریا کیانفر مشترکا مقام اول بازیگری مرد برای نمایش هبوط را به خود اختصاص داند.

حسن عزیزی نیز عنوان اول کارگردانی برای نمایش  هبوط و یونس ولی پور عنوان تقدیری کارگردانی برای نمایش خوکی با دستکش‌های قرمز را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه