English

انسداد بیش از ۵۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در منطقه شهرستان مشهد

مدیر امور منابع آب مشهد بیان کرد: در این مدت این اداره با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۱۸ دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز را در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد شناسایی و توقیف کرده است.

انسداد بیش از ۵۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در منطقه شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد برزویی مدیر امور منابع آب مشهد در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۵۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده مشهد و شهرستان‌های اطراف آن در امسال پُر و مسدود شده و بدین طریق از اضافه برداشت ۱۹ میلیون متر مکعب آب جلوگیری شده است.

برزویی در ادامه این خبر  با اشاره به محدوده چاه های مشهد تصریح کرد: محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد شامل مشهد، چناران، گلبهار، طرقبه- شاندیز و فریمان است.

مدیر امور منابع آب مشهد همچنین افزود: از تعداد چاه‌های انسداد شده ۱۸۰ حلقه، چاه غیرمجاز عمیق تا عمق ۱۸۰ متر و دبی‌هایی تا ۱۹.۵ لیتر در ثانیه بوده است و تعداد ۳۸۰ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی‌هایی تا ۱۵ لیتر در ثانیه بوده اند.

وی در ادامه متذکر شد: در این مدت این اداره با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۱۸ دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز را در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد شناسایی و توقیف کرده است.

برزویی در خاتمه خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با کسری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب، هم اکنون بحرانی‌ترین منابع زیر زمینی آب در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه