English

موج گزارش می دهد؛

جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی/مردم با پرچم‌ ایران به خیابان آمدند+فیلم و عکس

مراسم جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و با حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار برگزار شد.

جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی/مردم با پرچم‌ ایران به خیابان آمدند+فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار استان آذربایجان شرقی نیز برای حضور در جشن باشکوه 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمده‌اند.

مردم شهرها و روستاهای استان با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرها و روستاها شعار " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"  را طنین انداز کردند.

صدای الله اکبر در آسمان آذربایجان شرقی طنین انداز است و مردم مومن و انقلابی این استان همزمان با سراسر کشور یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر می‌دهند.

حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم اعم از پیر و جوان زن و مرد در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن ماه امسال شکوه خاصی به جشن انقلاب داده است.

بسیاری از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری امروز پرچم‌های ایران را در دست دارند و خودروهای خود را نیز به پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مبارک شهدا مزین کرده‌اند.

علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری،  با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سازمان فضای مجازی سراج راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن به آدرس اینترنتی www.bahman1400.ir  طراحی گردیده تا امکان حضور  در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روزهایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان، در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

یوم الله 22 بهمن ماه 1357 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

راهپیمایی تبریز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه