English

زهرا عنایتی:

افزایش دما از هفته آینده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: : امروز نیز بارشهای پراکنده باران و برف بویژه در ارتفاعات شمالی استان رخ خواهد داد و پدیده غالب در خراسان رضوی تا روز شنبه هفته آینده، افزایش سرعت وزش باد است.

افزایش دما از هفته آینده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ماندگاری هوای سرد در مناطق مختلف این استان تا پایان هفته ادامه دارد و از روز جمعه شاهد افزایش دمای هوا در استان خواهیم بود.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که فردا تغییری نخواهد داشت و روز جمعه به ۱۴ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه زیر صفر بود که به تدریج افزایش یافته و شنبه شب هفته‌ آینده به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

وی افزود: امروز نیز بارشهای پراکنده باران و برف بویژه در ارتفاعات شمالی استان رخ خواهد داد و پدیده غالب در خراسان رضوی تا روز شنبه هفته آینده، افزایش سرعت وزش باد است که بویژه در نوار شرقی و مناطق بادخیز و برخی مناطق جنوبی استان شدت می‌گیرد.

عنایتی در خاتمه عنوان کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه