English

محمد پهلوان:

تعداد ۷۱۳ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در یک روز گذشته یک هزار و ۱۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه مراجعه نمودند.

تعداد ۷۱۳ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در حدود ۶۶ درصد بیماران کرونایی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند.

پهلوان در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد و گفت: ۷۱۳ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند و در شرایط حال حاضر تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بهترین راهکار پیشگیری از کرونا محسوب می‌شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: ۲۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۶۷ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین یادآور شد: در یک روز گذشته یک هزار و ۱۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه مراجعه نمودند.

پهلوان در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: عموم مردم در صورت ابتلا به علائم، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱، به نزدیکترین مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه