English

محمد مهدی یعقوب‌زاده:

تولید سالانه بیش از سه هزار تن گوشت بوقلمون در خراسان رضوی

مدیر دفتر طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این واحدها اشتغال دارند و خراسان رضوی جزو استانهای برتر در تولید گوشت بوقلمون است.

تولید سالانه بیش از سه هزار تن گوشت بوقلمون در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد مهدی یعقوب‌زاده مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سالانه بیش از سه هزار تن گوشت بوقلمون در این استان تولید می‌شود.

یعقوب‌زاده در ادامه با اشاره به تعداد مراکز دارای مجوز پرورش بوقلمون اظهار کرد: در حال حاضر واحدهای ثبت شده تولید گوشت بوقلمون در این استان ۴۹ واحد است.

مدیر دفتر طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین افزود: این واحدها با ظرفیت ۱۸۱ هزار و ۸۷۰ قطعه در هر دوره فعالیت می‌کنند که در طول سال پرورش این گونه دارای ۲ دوره است.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از گوشت تولید شده در این واحدها به مصرف داخلی رسیده و بخشی نیز به سایر استانها ارسال می‌شود.

مدیر دفتر طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این واحدها اشتغال دارند و خراسان رضوی جزو استانهای برتر در تولید گوشت بوقلمون است.

یعقوب‌زاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: حمایت از پرورش ماکیان از سوی این سازمان طی سالهای اخیر افزایش یافته و در تولید بوقلمون، شترمرغ و سایر ماکیان رتبه های خوبی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه