English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه و عادلانه ای دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت سیزدهم توجه بسیار زیادی به حوزه فرهنگ و هنر داشته و در این حوزه کاملا عادلانه رفتار خواهد کرد.

دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه و عادلانه ای دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد مهدی اسماعیلی در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به عدالت فرهنگی دارد، اظهار داشت: دولت سیزدهم بر این باور است که عدالت فرهنگی می بایست به طور کامل اجرا شود یعنی تمامی امکانات حوزه فرهنگ و هنر به صورت عادلانه در سراسر کشور توزیع شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت به ایجاد فضای شاد و توجه به موسیقی و هنر اصیل ایرانی توجه دارد افزود: جشنواره های هنری مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود و قطعاً دولت از تمامی این جشنواره ها و  هنرمندان حمایت کامل خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه مهم حوزه هنر و فرهنگ در استان آذربایجان شرقی گفت: این استان جزء مناطق هنر خیز و فرهنگی کشور محسوب می شود که وجود شاعرانی چون شهریار خود گواه این موضوع می باشد.

وی افزود: برگزاری بیستمین جشنواره شعر غدیر همچنین آوای انتظار شهرستان بناب نشان می دهد که در نقطه به نقطه این استان توجه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر می شود و قطعاً از این موضوع حمایت کامل خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مطالبات نماینده مردم بناب گفت: تمامی این نکات را مد نظر قرار خواهیم داد و با توجه به پتانسیل و امکانات موجود سعی خواهیم کرد آنها را برآورده کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این دولت خود را خادم خالص مردم می‌داند اظهار داشت: دولت عدالت خواه آقای رئیسی سعی خواهد کرد امکانات را به صورت عادلانه در تمام نقاط مختلف کشور توزیع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه