English

حضوری شدن فعالیت همه مدارس قم

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم از حضوری شدن فعالیت همه مدارس قم خبر داد.

حضوری شدن فعالیت همه مدارس قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، غلام‌رضا رضایی افزود: با توجه به دستورالعمل مدیریت ستاد ملی کرونا و مصوبه ستاد استانی مقرر گردیده با توجه به وضعیت استان، تمامی واحدهای آموزشی قم دولتی و غیردولتی از هفته جاری فعالیت‌های خود را در ۲ گروه الف و ب به‌صورت حضوری آغاز کنند.

وی از دانش آموزان تقاضا کرد: حضور در مدارس را جدی بگیرند و  اولیا نیز همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری بسیار مطلوب و شایسته‌تر از آموزش مجازی است و سرعت پیشرفت علمی دانش آموزان را به‌صورت فزاینده به پیش خواهد برد.

رضایی تاکید کرد: مدیران باتدبیر در همه مدارس استان دستورالعمل‌های لازم بهداشتی را رعایت کنند و از دانش آموزان نیز انتظار داریم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت متقابل اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با ماسک راهی مدرسه شوند و نسبت به رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان، ابراز امیدواری کرد: سرعت انتقال بیماری کرونا کمتر و به صفر برسد تا دانش آموزان بانشاط هر چه بیشتر در واحدهای آموزشی حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم افزود: دانش آموزان درمدارس حضوری فعال داشته باشند و مدیران نسبت به حضور آنان حساسیت‌های لازم را مدنظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه