English

آیدا فاروقی:

پیش بینی کاهش دما همراه با بارندگی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به مقدار بارشها در ساعات بعد از ظهر و شب، احتمال جاری شدن روان‌آب در معابر سطح شهر وجود دارد.

پیش بینی کاهش دما همراه با بارندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی روند کاهش نسبی دما تا اوایل صبح فردا ادامه دارد به گونه ای که از عصر امروز به بعد برای مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می شود.

فاروقی د رادامه این خبر اضافه کرد: این بارش‌ها در مناطق گرمسیری به شکل رگبار همراه با رعد و برق و از اواخر وقت نیز، در ارتفاعات هزار مسجد و بینالود به شکل باران و برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین با توجه به کاهش دما تصریح کرد: با توجه به مقدار بارشها در ساعات بعد از ظهر و شب، احتمال جاری شدن روان‌آب در معابر سطح شهر وجود دارد.

وی متذکر شد: این بارشها همراه با باد به تدریج از غلظت آلاینده ها در سطح شهر مشهد می‌کاهد و وزش باد موقتی که استان را فرا می‌گیرد در برخی از مناطق، شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

فاروقی همچنین اظهار کرد: به طور موقت از وزش باد طی روز سه شنبه کاسته می‌شود و شاهد روند افزایش دما تا پایان هفته خواهیم بود ولی دوباره از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری افزایش سرعت وزش باد شدید در مناطقی از استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان با منفی یک درجه و تایباد با ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای  استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی در خاتمه عنوان کرد: بیشترین سرعت وزش باد در این مدت از بردسکن با ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و دمای هوای مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه