English

رئیس راه و شهرسازی کاشان خبر داد:

ثبت نام ۲۵ هزار کاشانی در طرح جهش مسکن/ آغاز ساخت ۵۰۰ واحد مسکن در شهرک خاتم‌الانبیاء

رئیس راه و شهرسازی کاشان از ثبت نام ۲۵ هزار کاشانی در طرح جهش مسکن خبر داد.

ثبت نام 25 هزار کاشانی در طرح جهش مسکن/ آغاز ساخت 500 واحد مسکن در شهرک خاتم‌الانبیاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته ضمن اشاره به آغاز ساخت ۵۰۰ واحد مسکن در شهرک خاتم‌الانبیاء گفت: ۲۵ هزار کاشانی در طرح جهش مسکن ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن و جهش مسکن اظهار داشت: تاکنون ۲۵هزار نفر از شهروندان در طرح جهش مسکن ثبت‌نام کردند و در طرح اقدام ملی مسکن نیز یک هزار و ۸۰۰ نفر پالایش شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار ساخت طرح اقدام ملی مسکن در شهرک خاتم‌الانبیاء کاشان مسکن مهر در حال انجام است، افزود: ساخت ۵۰۰ واحد مسکن آغاز شده است و ۹۵۰ واحد در حال تایید نقشه و پیمانکار است و مابقی افراد نیز در مسکن مهر کارسازی‌های لازم در حال انجام است.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از کلنگ‌زنی ساختمان نهج‌البلاغه در کاشان خبر داد و ابراز داشت: با همت راه و شهرسازی شهرستان کاشان واگذاری زمین به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان صورت پذیرفت و قراردادی نیز بین اوقاف و هیئت مدیره نهج‌البلاغه منعقد شد.

آراسته ضمن اشاره به جزئیات کلنگ‌زنی ساختمان نهج البلاغه در پایتخت نهج‌البلاغه ایران گفت: زمینی به مساحت بیش از دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در اراضی ناجی آباد به این امر اختصاص پیدا کرده و پس از ماه‌ها تلاش به ثمر نشست و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه