English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

کشف بیش از ۵ هزار انواع مواد محترقه در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

کشف بیش از ۵ هزار انواع مواد محترقه در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، سرهنگ ستاد حسین بساطی با بیان این مطلب که والدین با کنترل رفتارهای فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال، از نگهداری مواد محترقه ، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند،تصریح کرد: ماموران طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در بازرسی از یک منزل تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز،  ۴۳ عدد نارنجک پرخطر و ۱۶کیلو و ۶۰۰ گرم مواد اولیه تولید ترقه های دست ساز پرخطر کشف کردند. 

وی افزود: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال و روز چهارشنبه‌سوری بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی گفت: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی‌نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

سرهنگ بساطی افزود: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

وی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در زمینه حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرید تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با پرهیز از رفتارهای پرخطر زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم، خاطر نشان کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

وی به والدین توصیه کرد: از خرید مواد آتش‌زا برای فرزندان به جد خودداری کرده و مواد آتش‌زا را از دسترس آنها دور نگه دارند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه آرامش روحی، روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است، اضافه کرد: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی‌نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند، پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه