English

آماده باش ۷۱ پایگاه اورژانس در آستانه چهارشنبه سوری در کرمانشاه

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر آماده باش ۷۵۰ نیروی اورژانسی در ۷۱ پایگاه، اتاق عملیات راهبردی بحران و ستاد هدایت هم بصورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند.

آماده باش ۷۱ پایگاه اورژانس در آستانه چهارشنبه سوری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اکبر آزادی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از آماده باش 750 نیروی اورژانس کرمانشاه در شب چهارشنبه سوری خبر داد و ابراز داشت: امشب بیش از ۷۵۰ نیروی اورژانس در سطح استان کرمانشاه و در ۷۱ پایگاه شهری و جاده ای آماده باش هستند.

وی از هماهنگی با برخی بیمارستان ها بویژه بیمارستان طالقانی و امام خمینی (ره) که ویژه تروما و سوختگی هستند، خبر داد و افزود: با پلیس و هلال احمر هم هماهنگی هایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مصدومان احتمالی صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از مصدومیت ۱۱۶ نفر درچهارشنبه سوری سال گذشته گفت: از این تعداد ۸۹ نفر مرد و ۲۷ نفر زن بودند که متاسفانه عمده آنها از ناحیه دست و چشم دچار آسیب شده بودند.

وی تصریح کرد: بیشترین رنج سنی مصدومان منتقل شده از طریق اورژانس در شب چهارشنبه سوری هم مطابق سالهای گذشته نوجوانان و جوانان هستند و ماده محترقه هم که با آن آسیب دیده بودند عمدتا ترقه و اکلیل سرنج بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه