English

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اعلام کرد:

برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شرق اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شرق اصفهان خبر داد.

برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شرق اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هوشنگ نظری پور گفت: در آستانه سال نو، اقدامات و برنامه های ویژه ای در منطقه 15 در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول به طول 70 هزار متر، رنگ آمیزی نرده ها، تعمیر و رنگ آمیزی مبلمان شهری، رنگ آمیزی 14 آبنما به طول 700 متر، رنگ آمیزی پایه های چراغ های موجود در پارک ها، کاشتن 25 هزار کوزه گل شب بو و دیگر گل های بهاری در باغچه های پارک ها و میادین و چهارراه ها، نورپردازی خیابان‌ها و معابر، نصب 4 المان جدید نوروزی در میدان اصلی منطقه، نصب المان های نوروزی در میدان امام خمینی(ره) خوراسگان از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان ، نصب سفره هفت سین در میدان اصلی شهر و کارت پستال های فلزی در سطح منطقه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، ساماندهی وسایل حرکت درمانی و اسباب بازی ها در پارک ها، هرس و شکل دهی 3 هزار اصله درختچه زینتی و 40 هزار مترمربع پرچین و ساماندهی و نظافت 20 هزار مترمربع از انهار سطح منطقه 15 را از دیگر اقدامات این منطقه ذکر نمود.

نظری پور از اجرای نورپردازی پل سردار شهید سلیمانی نیز خبر داد و اظهار کرد: 80 درصد  از این پروژه تاکنون انجام شده و تا شب عید تکمیل خواهد شد.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان درباره برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شرق اصفهان نیز گفت: این ستاد با هدف استقبال از مسافران نوروزی که از سمت شرق اصفهان وارد شهر می‌شوند در حدود 2 کیلومتری اتوبان تهران قم و قبل از ورودی شهرک صنعتی برپا می‌شود و شامل نمایشگاه محصولات فرهنگی، عکس، صنایع دستی اصفهان و... است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه