English

تدوین۶۳ دستور راهبردی رئیس عدلیه در سفر اخیر به استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به هرمزگان ۶۳ دستور راهبردی در حوزه های مختلف صادر کرد.

تدوین۶۳ دستور راهبردی رئیس عدلیه در سفر اخیر به استان هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تشریح دستاوردهای سفر اخیر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان هرمزگان تصریح کرد: به اذعان مسئولان گمرک، در بازدیدهای مکرری که از گمرکات و بنادر استان صورت گرفته، مؤثرترین و دقیق ترین بازدید توسط رئیس قوه قضائیه انجام شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این سفر یک روزه، رئیس قوه قضائیه ۶۳ دستور راهبردی صادر کرد که تمامی این دستورات تدوین و دسته بندی شده و برای هر کدام، مهلت اجرا و همچنین مسئول اجرا، تعیین شده است.

قهرمانی در ادامه افزود: از این تعداد دستورات صادر شده ۲۸ دستور در حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی بوده که ۴ دستور در نشست با مسئولان ارشد استان، ۱۵ دستور در جلسه تخصصی حمایت از تولید و سرمایه گذاری، ۹ دستور در ملاقات های مردمی و دیدار با مراجعان در طول سفر و ۷ دستور نیز در جلسه نشست با همکاران قضایی و اداری صادر شده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان یادآور شد: بعضی از این دستورات شامل بررسی های کارشناسی و تحلیلی، رفع ابهامات و سوالات در خصوص موضوعات مختلف است. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: در یکی از این دستورات ریاست محترم قوه قضاییه کمیته ای تشکیل و به ۱۰ ابهام و سوال پس از بررسی پاسخ دقیق و کارشناسی داده شود.

وی همچنین تأکید کرد: در اولین ساعات پس از سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان هرمزگان اجرای دستورات آغاز شده و تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته که گزارشات موردی آن تهیه و ارسال شده و نهایتاً جمع‌بندی اجرای کامل دستورات نیز ارسال خواهد شد.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در ادامه بازدیدهای استانی خود، روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده با پرواز عمومی وارد بندرعباس شد .

علاوه بر بازدید از بنادر، گمرکات و انبار‌های سازمان اموال تملیکی در نشست های مختلفی از جمله با فعالین اقتصادی و قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان شرکت کرد و به منظور رفع موانع و مشکلات در بخش های مختلف دستورات لازم را صادر شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه