English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند رهن منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند رهن منزل مسکونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: پس ازشکایت تعدادی از شهروندان مبنی براینکه یک مشاور املاک مبالغی به عنوان بیعانه برای رهن منزل مسکونی را از آنها دریافت و متواری شده است، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند مخفیگاه این فرد را که در یک باغ اطراف شهر "کاشان" بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم در بازجوئی های تخصصی پلیس به 20 میلیارد ریال کلاهبرداری از 15 شهروند با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: مبالغ کلاهبرداری شده نیز پس از اقدامات قانونی به مالباختگان تحویل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: بارها پلیس در رسانه های گروهی اعلام کرده که فریب اینگونه کلاهبرداران را نخورند اما باز هم متاسفانه شاهد هستیم عده ای قبل از دریافت خدمات اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه