English

رئیس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد:

رفع تصرف و خلع ید بیش از ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در یک‌سال گذشته 3/194 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان مازندران خلع ید و رفع تصرف شد.

رفع تصرف و خلع ید بیش از 190 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار داشت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و دادگستری استان در جهت حفظ حقوق بیت المال با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند در این راستا گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی ملی نقش مهمی دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و تصرف از طریق سامانه سجام موارد را اعلام کنند و البته گشت حفاظت اراضی نیز باید به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه‌های استحفاظی باشند.

وی ادامه داد: در یک‌سال گذشته از 420 مورد اراضی ملی و منابع طبیعی به مساحت یک میلیون و 943 هزار مترمربع با ارزش یک هزار و 353 میلیارد تومان در استان رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: از اراضی تصرف شده 87 مورد به مساحت بیش از 60 هکتار مربوط به آمار اجرای احکام برای تصرفات و 33 مورد به مساحت 133.37 مربوط به اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون جنگل‌ها بوده است که رفع تصرف و خلع ید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه