English

سرهنگ علی‌رضا یعقوبی:

دریافت پول بیعانه جهت رزرو منزل، شیوه جدید کلاهبرداری در تعطیلات نوروزی است

سرپرست پلیس فتا استان ایلام گفت:دریافت وجه جهت رزرو منزل را یکی از شیوه های جدید کلاهبرداری فضای مجازی در تعطیلات نوروز خواند.

 دریافت پول بیعانه جهت رزرو منزل، شیوه جدید کلاهبرداری در تعطیلات نوروزی است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ علی‌رضا یعقوبی دراین باره گفت: از همشهریان عزیز می خواهیم از پرداخت هرگونه وجهی به عنوان بیعانه برای رزرو منزل، ویلا و سوئیت در ایام تعطیلات نوروزی خودداری کنید.

سرپرست پلیس فتا استان ایلام اضافه کرد : با توجه به افزایش تقاضای شهروندان جهت رزرو باغ و ویلا در روزهای تعطیلات نوروزی، کلاهبرداران سایبری اقدام به درج آگهی با تصاویر جذاب و قیمت ارزان در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور کرده و مبالغی را بابت رزرو این اماکن دریافت می کنند.

 این مقام انتظامی افزود: شهروندان پس از واریز وجه و مراجعه به محل متوجه کلاهبرداری شده و فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس آن ها نمی باشد.لذا شهروندانی که از طریق فضای مجازی و به دنبال اجاره باغ و ویلا برای گذراندن تعطیلات نوروز هستند، می بایست پس از رویت محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع، مبلغ را پرداخت و از واریز هرگونه وجهی به عنوان بیعانه خودداری کنند.

سرهنگ یعقوبی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری به پلیس فتا اطلاع دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه