English

غلامرضا صیادی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۲۳۸ حادثه ‌دیده ایام نوروز

معاون جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی بیان کرد: ۱۰۰ حادثه امدادرسانی شده مجموعا ۳۴۹ نفر را درگیر کرده بود و در این مدت هزار و ۷۷ نفر - روز نیروی عملیاتی عهده دار بوده اند.

امدادرسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۲۳۸ حادثه ‌دیده ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر استان به حادثه‌دیدگان ۱۰۰ حادثه در ایام تعطیلات نوروز امدادرسانی کردند.

صیادی در ادامه اضافه کرد: این امدادرسانی در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ارائه شده و از مجموع حوادث امدادرسانی شده، ۷۴ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه برف و کولاک و بقیه حوادث مرتبط با آتش‌سوزی جنگل و مرتع، جوی، کوهستان و حوادث شهری بوده است.

معاون جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر استان در قالب طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال به ۲۳۸ حادثه‌دیده امدادرسانی کرده اند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ حادثه امدادرسانی شده مجموعا ۳۴۹ نفر را درگیر کرده بود و در این مدت هزار و ۷۷ نفر - روز نیروی عملیاتی شامل پرسنل و داوطلبان در قالب ۲۶۲ تیم عملیاتی به همراه ۱۲۱ دستگاه خودرو عملیاتی و یک فروند بالگرد، کار امدادرسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشته اند.

صیادی تصریح کرد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر خراسان رضوی، ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات، هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار فعال شده و کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را بر عهده دارند.

معاون جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی یادآور شد: همچنین در این مدت ۹۴ هزار و ۳۹۹ نفر خدمات اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص کرونا و سلامت سفر را دریافت کرده‌اند و ۹۸ هزار و ۲۷۴ قلم محصولات امدادی و آموزشی نیز در بین مسافران در جاده‌های استان توزیع شده است.

صیادی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است که تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه