English

پیش بینی گرما و افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت، جو پایداری برای استان پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر نقاط استان دما بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی گرما و افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امروز، پنجشنبه نیز همچون روز گذشته جوی پایداری برای بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد: بر همین اساس حداکثر دما نسبت به روز گذشته بین پنج تا هفت درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: برای فردا و در نیمه شمالی خراسان رضوی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و تنها در ارتفاعات این منطقه شاهد بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: پدید غالب در نوار شرقی استان خراسان رضوی، وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

مبشری همچنین تصریح کرد: در روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت روز شنبه، جو پایداری برای استان پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر نقاط استان دما بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات امروز با پنج درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد.

مبشری در خاتمه خاطرنشان کرد: در این مدت قوچان با کمینه دمای هوا ی یک درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه