English

امیررضا رجبی:

اجرای بیش از هزار مصوبه تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان رضوی

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: پارسال با عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده بود و ۱۶۰ نشست این کارگروه با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی مختلف برگزار شد.

اجرای بیش از هزار مصوبه تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: یکهزار و ۱۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان معادل ۷۲ درصد از کل مصوبات این کارگروه در سال گذشته(۱۴۰۰) عملیاتی شده است.

رجبی در ادامه عنوان کرد: پارسال با عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده بود و ۱۶۰ نشست این کارگروه با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی مختلف و تشکلهای اقتصادی مرتبط برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان و مانع زدایی از تولید توسط این سازمان با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی اضافه کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشستها توسط هفت زیر گروه مربوط به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی با عناوین (بانکی و تامین مالی و تسهیلات، انرژی و محیط زیست و شهرکهای صنعتی و منابع طبیعی، سرمایه گذاری و زیربنایی، امور مالیاتی تامین اجتماعی گمرک، امور کشاورزی، امور اصناف و امور معدن) بررسی شده است.

وی همچنین متذکر شد و گفت: این نشستها منجر به بررسی یکهزار و ۴۹ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی و صدور یکهزار و ۴۰۰ مصوبه برای حل آنها شد.

رجبی اعلام کرد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در سال گذشته ۸۰ مصوبه مربوط به حل مشکلات واحدهای فعال و بزرگ تولیدی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۵۰ مصوبه مربوط به اجرای طرحهای نیمه تمام اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۸۴ هزار ریال است.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی یادآور شد: مهمترین درخواستها و مشکلات مطرح شده از سوی بنگاه های اقتصادی در نشستهای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی امهال بدهی، بخشودگی جراِیم بانکی، اعطای تسهیلات، رفع مشکلات زیست محیطی، تامین زمین، مشکلات ارزی، کمبود مواد اولیه، طرحهای اشتغالزا، تامین انشعابات انرژی، صدور کارت بازرگانی، تامین تجهیزات، فعال سازی معادن تعطیل، معافیتهای مالیاتی بوده است.

رجبی خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی، کمک موثری به اشتغال و ایجاد رشد اقتصادی می کند به نحوی که اقدامات انجام گرفته برای مانع زدایی از تولید موجب حفظ و تثبیت اشتغال ۱۸ هزار نفر و ایجاد شغل جدید برای چهار هزار نفر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه