English

سرپرست شرکت گاز مازندران خبر داد:

اجرای پروژه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در برنامه کاری شرکت گاز

سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به برنامه های شرکت ملی گاز ایران در خدمت به مردم، گفت: گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن از برنامه های محوری این شرکت است.

اجرای پروژه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در برنامه کاری شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث 745 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در 6 شهرستان استان مازندران اظهار داشت: این واحدهای مسکونی را بسیج سازندگی مازندران در شهرستان های ساری، نکا، جویبار، فریدونکنار، سیمرغ و کلاردشت ظرف مدت 2 سال ساخته و تحول خواهد داد و شرکت گاز به عنوان شرکت خدمات رسان، وظیفه گازرسانی به این طرح را دارد.

وی ادامه داد: گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی با شتاب بیشتری انجام خواهد شد و این طرح ها هیچ گونه مشکلی بابت گازرسانی ندارند.

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: برخی از پروژه‌های طرح ملی مسکن، عملیات گازرسانی حتی پیش از آغاز ساخت واحدهای مسکونی به پایان رسید و در برنامه ریزی های ساخت مسکن، مجموعه شرکت گاز به طور کامل از این طرح ملی پشتیبانی و حمایت کرده است.

وی درباره هزینه گازرسانی به واحدهای مسکونی گفت: این هزینه شامل دو بخش است، یکی مربوط به زیرساخت های گازرسانی است و بخش دیگر مربوط به گازرسانی به واحدهای مسکونی است و در بخش زیرساخت‌ها یعنی شبکه اصلی، فرعی و انشعابات تمام هزینه ها را دولت تأمین می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه