English

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد:

۲۲ کشته در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های اولیه تصادفات نوروزی امسال در تعطیلات در استان ۲۲ نفر شامل ۱۴ مرد و ۸ زن می باشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشت.

22 کشته در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی 1401

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر علی عباسی با بیان اینکه 16 نفر در محور برون شهری و 6 مورد هم در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: آمار جمع آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین امسال 1401 است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: از کل آمار فوت شدگان 16 نفر بومی و مابقی غیر بومی هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: بابلسر با 4، ساری و نور هر کدام با 3 و آمل با 2 بیشترین و شهرستان‌های بابل، قائمشهر، تنکابن، نوشهر، عباس‌آباد، چالوس، بهشهر، جویبار، میاندرود، نکا هر کدام با یک مورد فوتی در آن گزارش شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 16 مرکز این اداره‌کل جمع آوری شده است و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه