English

محسن علیزاده معصومیان:

تغییر ساعت کاری رستوران و فست فود قوچان در ماه رمضان

رییس اتاق اصناف قوچان بیان کرد: کلیه فست فودی‌ها، ساندویچ فروشی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ... از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه موادغذایی و آن هم فقط به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در واحد صنفی نخواهند بود.

تغییر ساعت کاری رستوران و فست فود قوچان در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن علیزاده معصومیان رییس اتاق اصناف قوچان در خبری اعلام کرد: پذیرایی و سرو غذا و نوشیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب برای کلیه واحدهای صنفی اعم از رستوران‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، سوپر مارکت‌ها، اغذیه فروشی‌ها، فست فودی‌ها، کافی شاپ‌ها و... ممنوع است.

علیزاده معصومیان افزود: در خصوص ساعت فعالیت واحدهای صنفی قوچان در ماه مبارک رمضان، به لحاظ حفظ حرمت ایام ماه مبارک رمضان و روزه داران محترم ساعات کاری برخی واحدهای صنفی تغییر کرده و این زمان باید توسط این واحدها رعایت شود.

رییس اتاق اصناف قوچان ادامه داد: صنف آبمیوه و بستنی فروشان مجاز به عرضه آبمیوه و بستنی از یک ساعت قبل از اذان مغرب و به صورت بیرون بر و بسته‌بندی هستند، واحدهای صنفی کبابی، طباخی، جگر پزی و... از یک ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به صورت فروش و عرضه به صورت بیرون بر هستند.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین کلیه فست فودی‌ها، ساندویچ فروشی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ... از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه موادغذایی و آن هم فقط به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در واحد صنفی نخواهند بود.

رییس اتاق اصناف قوچان تصریح کرد: سرو، فروش و عرضه هر گونه نوشیدنی در کلیه تالارها، باغ تالارها و هر گونه مواد خوراکی و نوشیدنی در کلیه واحدهای صنفی مستقر در امکان مذهبی، توریستی، ورزشی و ترمینال‌ها و در قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و کافه‌های سنتی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

علیزاده معصومیان در خاتمه با اشاره به تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان  متذکر شد و گفت: در صورت هرگونه تغییر ساعات فعالیت صنفی متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه