English

نماینده ولی فقیه در کاشان :

بزرگترین سلاح جمهوری اسلامی ایمان به قدرت مطلق خدا است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بیان داشت: بزرگترین سلاح جمهوری اسلامی در برابر دشمنان ایمان به قدرت مطلق خدا است.

بزرگترین سلاح جمهوری اسلامی ایمان به قدرت مطلق خدا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در دیدار با فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل گفت: اقتدار نیروهای مسلح علاوه بر تجهیزات و ادوات جنگی به قدرت ایمان به خدا است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای قوی تر نمودن ایمان به خداست و خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی با قدرت ایمان توانست بر داعش پیروز شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر ارتباط مهربانانه فرماندهان ارتش با سربازان، تصریح کرد: فرماندهان ارتش سربازان را مانند بچه های خودشان بدانند و به درد های آنان گوش فرا دهند.

وی حکم مقام معظم رهبری برای نماینده ولی فقیه در کاشان را یک شرافت الهی دانست.

شهیدصیاد شیرازی یک سرباز واقعی برای دفاع از انقلاب بود

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی اظهار داشت:شهید صیاد شیرازی نماد یک فرمانده و نظامی در تراز انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شهید صیاد یک سرباز واقعی و راستین برای دفاع از انقلاب و تمامیت اراضی کشور بود. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: شهید صیاد از لحاظ شخصیتی تمام ویژگی های یک فرمانده و یک مدیر خوب را در ابعاد مختلف در درون خود داشت یعنی از نظر دانش نظامی، خلاقیت، ابتکار، بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، سلحشوری و اخلاصِ در درون می توانیم بگوییم که شهید صیاد شاهد تمام این ویژگی ها درون خود بود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه‌های شهید صیاد شیرازی که در او بسیار متبلور بود ایمان این شهید بزرگوار بود، ابراز داشت: تقویت ایمان در بین نیروهای نظامی ایران یک امتیاز ویژه برای آنها در مقایسه با سایر نیروهای نظامی از دیگر کشورها است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی همیشه پا در رکاب این نظام و آرمان‌های آن بوده است، خاطرنشان کرد: تقدیم شهیدان بزرگواری از ارتش به این انقلاب موید این مطلب است که ارتش همیشه در کنار مردم بوده است.

وی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است

فرمانده گروه ۸۴۰موشکی شهید نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل، به نقش این گروه موشکی در مقابله با تهدیدات دشمنان در مرزهای کشورمان اشاره کرد و افزود: گروه ۸۴۰ موشکی نیرو ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها گروه ارتش موشکی در کاشان هست که دارای افراد مومن ،مخلص، پا در رکاب و با دقت دشمن را رصد می کند در مناطق مختلف مرزی حضور فعال و عناصر این گروه در همه ماموریت ها تا به امروز حضور فعال داشته

سرتیپ دوم شاهین پاکروان گفت: از آنجا که کار و فعالیت های این گروه هماهنگ شده و از بالاترین رده نیروهای مسلح که در راس آنان مقام معظم رهبری کنترل میشود بنابر بر دستور با آرامش و نهایت سکوت کارشان انجام میدهند.و مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن نگه دارند.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه افزود: از آنجا که شما منتخب فرمانده ما هستید ارتش جمهوری‌اسلامی نهایت احترام برای شما قائل و آماده است هر فرمایشی از جانب شما در منطقه اجرا کند و گفت؛ اطاعت پذیری چیزیست که در ارتش آموخته ایم و با قدرت وارد عمل میشویم .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام نبوغی، مسئول عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی آران و بیدگل نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، تصریح کرد: این گروه در سال ۱۴۰۰ بین ۱۰۶ یگان نیروی زمینی رتبه اول قرآنی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۸ نفر از پرسنل ارتش و خانواده‌های آنها حافظ یک جز به بالا از قرآن می‌باشند، اظهار داشت: تعداد زیادی از حافظان و قاریان قرآن گروه ۸۴۰ موشکی آران و بیدگل در بین نیروهای مسلح کشور رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه