English

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

پیگیری مجدد طرح صیانت در مجلس/ نبود فراکسیون های قدرتمند از مشکلات مجلس کنونی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی وی با بیان اینکه طرح صیانت در مجلس عقب مانده است گفت عدم وجود فراکسیون های قدرتمند در مجلس یکی از مهمترین مشکلات ماست.

پیگیری مجدد طرح صیانت در مجلس/ نبود فراکسیون های قدرتمند از مشکلات مجلس کنونی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جبار کوچکی نژاد امروز در همایش فصلی جامعه اسلامی مهندسان استان گیلان که باحضور تشکل های اصولگرایان برگزار شد؛ گفت انتظار می رود؛ مجلس شورای اسلامی، روحیه انقلابی و مصوبات انقلابی داشته باشد تا بتواند مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه عدم وجود  فراکسیون های قدرتمند یکی از مهمترین مشکلات مجلس کنونی است اظهار کرد: در سراسر دنیا هویت مجالس در فراکسیون ها شکل می گیرد و بسیاری از ضعف ها رای گیری های مجلس به دلیل وجود ضعف در فراکسیون هایی است که نتوانسته به صورت قدرتمند تشکیل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه در مجلس دهم سه فراکسیون اصولگرایان، اعتدالیون و اصلاح‌طلبان وجود داشت.

وی ادامه داد: رقابت بین این سه فراکسیون شدید بود و روند مصوبات مجلس دهم روی نقاط حساس به ویژه امورات مردمی بخوبی انجام می شد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مصوبات مجلس در عرصه های سیاسی و اجتماعی تنش زا هستند، اظهار کرد: یکی از مصوبات عقب مانده در مجلس طرح صیانت است که جامعه مطالبه می کند ولی از بیرون از مرزها به داخل و مجلس حملات شدید می شود به همین دلیل مجلس در این مبحث هنوز نتوانسته مصوبه درستی داشته باشد و علی رغم همه تلاش ها این مصوبه هنوز نتیجه نداده است.

وی با بیان اینکه اخیراً یک جلسه ۳ ساعته غیرعلنی درباره اینکه چگونه می توان به این وضعیت سامان داد برگزار شده است ادامه داد به زودی این مصوبه در صحن علنی مجلس دوباره نظرخواهی خواهد شد.

نماینده مجلس با بیان اینکه در دوره مجلس دهم نیز بحث شفافیت آرا بر زمین گذاشته شده بود خاطرنشان کرد ما در طرح صیانت نیاز داریم بررسی کنیم که آیا در فضای مجازی نیازمند قانون هستیم یا خیر اما دشمنان بیرونی به شدت جامعه را تحت فشار قرار می دهند به طوری که برخی از یاران انقلاب نیز که از جزئیات طرح اطلاع درستی ندارند به این مصوبه اعتراض می کنند و تحت تاثیر فشارهای بیرونی قرار می‌گیرند.

کوچکی نژاد از همه مسئولان و نمایندگان خواست تا باهمدلی و وحدت به کمک نظام و مردم بیایند و کاری نکنند که موجب ایجاد نارضایتی مردم در جامعه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سرنوشت طرح صیانت مشابه طرح شکستن نوارکاست وفیلمهاودستگاههای ویدیواست وره به جایی نمی برد.وبرای کشورمضراست

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه