English

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا:

سردار حجازی برای اعتلای سپاه و بسیج خدمت کرد

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا گفت: شهید حجازی در مسئولیت خود که برای توانمند کردن، ساماندهی و سازماندهی بسیج مستضعفین تلاش‌های زیادی کرد، شخصیتی که دلاور و با اخلاص و مومن بود و برای اعتلای سپاه پاسداران و بسیج خدمت کرد.

سردار حجازی برای اعتلای سپاه و بسیج خدمت کرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار جلیل بابازاده در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی در تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجازی اظهار داشت: شهید حجازی در مسئولیت خود که برای توانمند کردن، ساماندهی و سازماندهی بسیج مستضعفین تلاش‌های زیادی کرد، شخصیتی که دلاور و با اخلاص و مومن بود و برای اعتلای سپاه پاسداران و بسیج خدمت کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا افزود: نفس قدسی امام راحل و حضور آگاهانه مردم در کنار هم استکبار جهانی را در هم کوبید و در یک حرکت معجره آسا انقلاب به پیروزی رسید دشمنان می‌خواستند بعد از انقلاب نیز با حضور خود در ایران اسلامی بر علیه انقلاب توطئه کنند که به لطف خدا و با فداکاری نیروهایی مانند شهید حجازی نقشه هایشان نقش برآب شد.

سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

پیکر سردار حجازی به زادگاهش اصفهان منتقل شد و در گلستان شهیدان این خطه به خاک سپرده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه