English

محمد پهلوان:

افزایش تعداد بیماران کرونا بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۹۳ نفر می باشد که از این تعداد ۷۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

افزایش تعداد بیماران کرونا بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در یک روز گذشته ۱۷۳ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۲۱ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری که از این تعداد ۲۵۳ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۹۳ نفر می باشد که از این تعداد ۷۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند افزود: در یک روز گذشته ۷۱۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: کرونا هنوز به پایان نرسیده است و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف (۵ سال به بالا) هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه