English

اجرای شبکه آب ۱۷ باب غرفه میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اتصال و اجرای شبکه آب 17 باب غرفه خرده‌فروشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی خبرداد.

اجرای شبکه آب ۱۷ باب غرفه میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای شبکه آب برای غرفه‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی اظهار داشت: در راستای تأمین و توزیع آب شرب بهداشتی، تأمین و تکمیل شبکه آب‌رسانی و در نهایت ارائه‌ خدمات مطلوب به کسبه و صاحبان مشاغل مستقر در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان قم طرح مذکور با صرف اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال موردبررسی و اجرا قرار گرفت.

وی تأمین آب پایدار و بهبود فشار را از مزیت‌های اجرای این طرح دانست و افزود: در این عملیات ۲۰۰ متر لوله پُلی اتیلن ۱۱۰ میلی‌متری به‌کارگیری و به شبکه اصلی آب شهری اضافه‌شده تا امکان نصب انشعاب آب شرب با فشار مناسب برای غرف خرده‌فروشی میدان بزرگ شهید رجایی فراهم گردد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تأکید بر اجرای عملیات‌ترمیم آسفالت نوار حفاری شبکه آب گفت: در راستای بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، عملیات‌ترمیم نوار حفاری شبکه آب نیز مورد اجرا و بهره‌برداری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه