English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

با ورود قرارگاه خاتم الانبیاء ۲۴ پروژه نیمه تمام عمرانی استان به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: این 24 پروژه می تواند تا 50 درصد مشکل ترافیک استان را حل کند و اتمام پروژه های مزبور؛ نقش بسیار مؤثر درکاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر را در استان در بر خواهد داشت. ‎

با ورود قرارگاه خاتم الانبیاء 24 پروژه نیمه تمام عمرانی استان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا علیخانی در جلسه با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه هدف ما جلب رضایت مردم است و امیدواریم بتوانیم با همکاری قرارگاه خاتم 24 پروژه نیمه تمام حوزه راه را که در مسیر ساری رامسر قرار دارد به اتمام برسانیم تا بخش اعظم مشکل ترافیک و حمل و نقل استان را حل کنیم، اظهار داشت: این 24 پروژه می تواند تا 50 درصد مشکل ترافیک استان را حل کند و اتمام پروژه های مزبور؛ نقش بسیار مؤثر درکاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر را در استان در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: ترافیک غرب استان یک مسئله ملی است و در همین راستا برای رفع مشکل ترافیک غرب مازندران از کلارآباد تا نشتارود در وضعیت کوتاه مدت و اضطراری، احداث چند دوربرگردان غیر همسطح امری حیاتی است و باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین امیدواریم به مدد الهی پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان را به اتمام برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: طرح آزادراه سراسری رامسر - گلوگاه و راه آهن سراسری شرق به غرب استان در مرحله طراحی و مطالعه قرار دارد چرا که سیل عظیم گردشگران مستلزم برخورداری از شبکه حمل و نقل با ظرفیت بالا، ‌کارآمد، به صرفه و آسان برای جابجایی مسافران از شرق به غرب و بلعکس می باشد.

وی تأکید کرد: سپاه یکی از تکیه گاه های دولت انقلابی و مردم می باشد و با ورود قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های نیمه تمام استان به پایان می رسد که بارقه امیدی با اجرای این پروژه ها ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه