English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد:

دستگیری باند ۵ نفره سارقان قطعات خودروهای سنگین در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان قطعات خودروهای سنگین و کشف قطعات مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال از مخفیگاه آنان خبر داد.

دستگیری باند 5 نفره سارقان قطعات خودروهای سنگین در برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: در پی شکایت 2 نفر از شهروندان مبنی بر سرقت قطعات خودروهای سنگین کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و بررسی های علمی و تخصصی خود و استفاده از یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام هویت یک باند 5 نفره از سارقان سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آوردند.

وی عنوان داشت:کارآگاهان با شناسایی این باند با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی هر 5 متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها  قطعات خودروهای سنگین سرقت شده که جهت فروش اوراق شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ نعمت خلیلی در ادامه ارزش قطعات مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر  50 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تحقیقات پلیسی و رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به 2 فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان مبارزه با سرقت را جزو اولویت های پلیس برشمرد و گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و رضایتمندی مردم به کار خواهیم گرفت و شهروندان هم باید وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده سرقت مجهز و از پارک خودرو در محل های خلوت پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه